Senaste nytt

ÄR DU VÅR NYA STJÄRNA?
25 november 2021
DeLarge hjälper företag och organisationer i Norden att öka sin försäljning. Detta har vi gjort framgångsrikt sedan 2015. Efterfrågan på våra tjänster är höga och just nu expanderar vi verksamheten och söker nya anställda som vill arbeta med mötesbokning.
ÄR DU VÅR NYA STJÄRNA?

DeLarge hjälper företag och organisationer i Norden att öka sin försäljning. Detta har vi gjort framgångsrikt sedan 2015. Efterfrågan på våra tjänster är höga och just nu expanderar vi verksamheten och söker nya anställda som vill arbeta med mötesbokning.

Om tjänsten:

I rollen som mötebokare kommer du att tilldelas ett eller flera projekt, där du är en stor och viktig del, i våra Uppdragsgivares försäljningsarbete. Du kommer att ansvara för att kontakta Svenska företag för att etablera en god kontakt och boka kvalitativa möten. Arbetet sker via telefon och/eller epost, samt administration i branschens effektivaste CRM-system. Du kommer att ingå ett team med glada och drivna kollegor som tillsammans har i uppgift att nå högt uppsatta aktivitet- och resultatmål. Tillsammans med en leverans i världsklass.

Vi söker:

Dig som är orädd, social och tävlingsinriktad med stora drömmar om karriär och att tjäna mycket pengar. Du har en god kommunikativ förmåga att uttrycka dig i både tal och skrift. Du trivs med att arbeta strukturerat i ett högt tempo.

Du sprider positiv och härlig energi och strävar alltid efter att vilja utvecklas och bli bättre.

Har du tidigare erfarenhet av telefonarbete, försäljning eller tidigare erfarenhet av ett serviceyrke så är det meriterande men inget krav. Vi lägger störst vikt vid personlighet och personlig lämplighet.

Vi strävar efter en sammansvetsad, könsbalanserad grupp med jämställdhet i fokus och ser därför positivt på både kvinnliga och manliga sökande, i alla åldrar som trivs att arbeta i team.

För rätt person erbjuder vi:

  • Trygg Fastlön

  • Hög Provision med möjlighet att tjäna mycket pengar.

  • Utvecklingsmöjligheter att bli Teamchef eller andra roller inom försäljning

  • En rolig och händelserik arbetsplats

  • Kul på jobbet: Tävlingar, AW, Kickoff och andra events

  • Kompetensutveckling & Utbilning

  • Arbetstid Må-Tor kl.8-16 | Fre kl.8-15


  • Om oss:

    DeLarge Nordic AB är ett ungt konsultbolag som hjälper företag och organisationer att öka sin försäljning. Detta genom att vara en aktiv säljpartner som leverar tjänster som mötesbokning, säljutveckling och outsourcing av säljkraft. Våra uppdragsgivare finns representerade i branscher som Svensk Elitidrott, IT & Telecom, Media, Logistik, Livsmedel, Evenemang m.m. Vi sitter i nybyggda, fräscha lokaler i Mjärdevi, Linköping.

    Intervjuer och urval sker löpande och vi tillsätter tjänsten så snart vi hittat rätt kandidater.

    Låter detta intressant? Skicka din ansökan redan idag! Ansök genom att skicka ett mail med bifogat CV och personligt brev, märk din ansökan med ”Mötesbokare”.
    Skicka Ansökan
    Sebastian Regnér | Coronavirus, en konstig tid
    17 mars 2020
    Året 2020 startade i högt tempo.
    De flesta branscher och företag vittnade om en fortsatt stabil tillväxt.
    Självklart med en beaktande tanke att vår framgångsrika högkonjunktur snart skulle vara påväg att vända. Många av oss kunde inte föreställa oss den här vändningen.
    "Det händer aldrig oss"
    Kanske har vi varit lite väl naiva och falsk invaggade i en bortskämd comfortzone, som bara Sverige kan ge.
    Nu har det hänt och vi tillsammans befinner vi oss i en konstig tid.
    Först och främst ska man naturligtvis ta Coronaviruset på största allvar och följa regeringens rekommendationer.
    Jag är ingen expert på ämnet och kommer således inte komma med tips på hur vi ska sköta vårt hygien eller hur vi ska vistas utomhus. Jag vill påtala om optimism som jag tror att alla behöver.

    Är det läge för panik och hysteri?
    Ja eller Nej, eller kanske....vad vet jag? Jag är bara en simpel företagare som är oroad över den knepiga framtid som vi har framför oss. Däremot väljer jag att hålla mig lugn och saklig.
    Ryktespridning och Fake-News har aldrig varit mer problematisk än vad det är just nu.
    Alla uttalar sig, alla har något att säga, utan att det för den delen behöver överensstämma eller vara korrekt.
    Det är en stor orsak till den hysteri som nu infinner sig.
    Ett okontrollerat informationsflöde där vissa är skrämda, livrädda och andra som bagatelliserar situationen.
    Jag skulle uppskatta och uppmana människor att följa lägesutveckling genom källkritiska ögon.
    Så att alla får ta del av rätt information.

    Det är allvar.
    Jag oroas sjävklart av att människor runt om i världen insjuknar och avlider som följ av detta virus.
    Men jag oroas också av den ekonomiska utvecklingen. Jag är kanske till och med mer bekymrad över det.
    Jag är stolt över att bo i ett land som tar ansvar för sitt folk och jag är glad för de räddningspaket som nu implementeras.
    Som företagare oroas jag, liksom många andra av ett konkurshot om Sveriges Näringsliv stannar upp.
    Då blir tiden för denna paus det viktiga och vem kan svara på hur långt ett sådant tillstånd kommer att bli?

    Därför tror jag att det är viktigt att vi, alla kommer ihop och ser möjligheterna även om de är färre eller mindre just nu.
    Men tro mig dem finns.
    Vi lever en högteknologisk värld och mycket kan skötas hemifrån.
    Alla branscher omfattas naturligtvis inte av dessa hjälpmedel, det är jag väl medveten om.
    Men dem som kan, bör göra det. Samtliga verksamheter bör zooma ut för att hitta nya vägar
    och undersöka möjligheterna.
    Vi kan inte bara ge upp och bara låta saker att ske, helt okontrollerat.
    Vi måste försöka!

    Andra verktyg som krävs är framtidstro och ett jävlar-anamma.
    Vi kommer att behöva ta en något krokigare väg, fylld med mödosamma uppförsbackar och dess hinder på vägen.
    Det kommer vara värt det!

    Jag vill också uppmana till sunt förnuft, vi är intelligenta varelser och bör kunna tänka längre än vad vår näsa räcker.
    Vi får lägga historiska konflikter och åsikter åt sidan för att tillsammans hjälpas åt.
    Företagare måste hjälpas åt, ta ansvar för kunder och leverantörer.
    Som medborgare ska man försöka leva som vanligt, fortsätta att arbeta och fortsätt att handla, framförallt lokalt.
    Ta inte dina favorit matställen, butiker, företag för givet.
    Dem behöver oss nu, mer än någonsin.
    Är man sjuk stanna hemma eller om ork finns, jobba hemifrån om möjligheten ges.
    Att enbart fokusera på sitt eget och ha ett "mitt-tänkande" kommer enbart att förlänga vår gemensamma, krokiga väg.
    Vi måste hjälpa våra grannar, släkt, ensamstående, äldre. Jaa, alla som behöver.
    Vidta försiktighet, åter igen följ regeringens rekommendationer.
    Billiga poänger och missförtroende kommer inte göra saken bättre.
    Det bästa vi kan göra är att få ihop vår vardag genom att ha tillit.

    Jag har inget svar på hur det kommer bli eller vart vi är påväg.
    Men jag väljer att se möjligheterna. Det är en självklarhet att vi ska klara av detta, tillsammans.
    DeLarge som företag kanske klarar sig eller så gör vi inte det.
    Vi väljer och kommer att kämpa för att göra allt vad vi kan för att fortsätta hjälpa företag till ökad försäljning.

    Vi har valt att ändra om vår verksamhet så den är anpassad efter rådande läge.
    Vi ser enorma möjligheter att fortsätta arbeta och på så vis skydda oss mot ekonomiska hot.
    Blir vi tvungna att tillfälligt stänga ned vår verksamhet, har vi även plan för det.
    Vi vill ta ansvar och väljer att tro på en framtid som är ljus.


    Kontakt
    Sebastian Regnér, Senior Consultant
    010-188 17 77
    sebastian.regner@delarge.se
    För mer information se:
    Försaljning kan inte pausas
    FÖRSÄLJNING KAN INTE PAUSAS!
    13 mars 2020
    Med anledning till rådande situation (covid19), har vi valt att ändra om vår verksamhet
    Vi är redo och anpassade till de utmaningar som hotar näringslivet.
    Om situationen kräver så kommer vi stänga ned vårt kontor och fortsätta arbeta hemifrån.
    Vi är lyckligt lottade att befinna oss i ett arbete som möjliggör utförande från distans.

    Vi vill fortsätta arbeta med det som vi är bäst på, boka kvalitativa möten mellan människor
    som har nytta av varandras tjänster, kunskap eller produkter.
    Vi är säkra på att behovet är större än någonsin.
    Det som är annorlunda är att mötet får lov att ske via telefon, videomöte eller webbdemo.
    Vi erbjuder detta på det mest flexibla sätt vi kan,
    där du som partner aldrig behöver ta några ekonomiska risker.
    Vi har även beslutat att ta bort vår startkostnad för att valet ska vara ännu enklare.

    Kom igång snabbt för att bibehålla eller höja din försäljning.
    FÖRSÄLJNING KAN INTE PAUSAS!

    Nyfiken på att höra mer?
    Kontakt
    Sebastian Regnér, Senior Consultant
    010-188 17 77
    sebastian.regner@delarge.se
    De tar över DeLarge
    20 december 2019
    NYA ÄGARE 2020. (fr. v) ELIN OHLSSON, NILS REGNÉR & EMMA NILSSON


    Från och med Årskiftet tar Elin Ohlsson och Emma Nilsson över Linköpingsföretaget DeLarge Nordic AB, då medgrundaren Nils Regnér väljer att sälja sitt innehav i företaget efter sina fyra år som delägare.


    Linköpingsbaserade DeLarge Nordic AB med kontor i Mjärdevi hjälper företag i Norden att öka sin försäljning genom kompetens- och kommunikationslösningar inom försäljning och marknadsföring.
    Företaget firar fem år i augusti 2020 och står inför en nysatsning.
    Elin Ohlsson har varit verksam i företaget sedan hösten 2016 och har varit med och byggt upp
    verksamheten. Hon är idag kontorschef och en viktig nyckelspelare i företagets framgång.
    Mediasäljaren Emma Nilsson anställdes vid årskiftet 2019 och har under året intresserat sig för företagets
    framtid och tillsammans med Elin Ohlsson kliver dem nu in som ägare i DeLarge Nordic AB.

    - Det känns otroligt kul och inspirerande, Jag och Elin har ett bra teamwork och vi båda vill framåt.
    Vi är laddade för att utveckla företaget ännu mer, berättar Emma Nilsson


    Nils Regnér kommer att lämna över de flesta uppgifterna inom kort nu när parterna är överens, men han blir
    kvar i företagets styrelse, i en rådgivande roll under 2020.

    - Jag ser fram emot att få njuta av min pension, det är ungdomarnas tur. Jag kommer sjävklart att
    vara en stöttepelare för Elin och Emma med det jag kan. Det känns som en mycket bra lösning för
    företagets framtid och det är helt rätt personer som kommer in. Elin och Emma är redan idag en
    stor tillgång. Dem är jätteduktiga, beskriver Nils Regnér


    Företaget kommer att fokusera på att utveckla de befintliga konsulttjänster som mötesbokning försäljning,
    utbildning och fortsätter även försäljning av de försäljningsrättigheter som innehavs idag.

    - Verksamheten kommer att fortgå likt vad den gör idag men sjävklart vill vi sätta vår egen prägel i
    det interna arbetet, med målet att vi ska bli ännu bättre för både befintliga och nya kunder,
    förklarar Elin.



    Kontakt
    Elin Ohlsson, Office Manager & Partner
    010-188 17 71
    elin.ohlsson@delarge.se

    Emma Nilsson, Partner
    010-188 17 72
    emma.nilsson@delarge.se

    Nu tar vi semester!
    29 juni 2018

    Vi ser fram mot en fortsatt intensiv och spännande höst, fullspäckad med nya mål och ökad försäljning.
    Men först stänger vi ner verksamheten i fyra veckor och tar en efterlängtad semester.
    Vi är tillbaka v.31

    DeLarge vill önska alla våra Partners, Uppdragsgivare och Kunder en riktigt skön sommar!

    Soliga hälsningar
    Gänget på DeLarge



    Semesterstängt
    v.27-v.30
    Kontakt
    info@delarge.se
    Fakturafrågor
    ekonomi@delarge.se
    Jobberbjudande:
    27 juni 2018


    Projektansvarig Mötesbokare


    Vi söker engagerad mötesbokare!
    Vill Du starta Din karriär inom försäljning och marknadsföring eller har du kunskapen och vill testa något nytt? Välkommen att söka vår tjänst som projektansvarig mötesbokare!


    I rollen som projektansvarig mötesbokare kommer du att aktivt kontakta företag och boka kvalificerade möten för våra uppdragsgivares räkning och bidraga till ökad försäljning. Du kommer även driva och leda tilldelade projekt tillsammans med Kontorschef och Försäljningsansvarig.
    Intervjuer och urval sker löpande och vi tillsätter tjänsten så snart vi hittat rätt kandidat.

    Vi söker Dig med följande egenskaper:
    • God Kommunkativ förmåga, att utrycka dig i Svenska, tal och skrift.
    • Vi söker Dig som är social, karriärsinriktad och som drivs av att arbeta mot tydligt uppsatta mål.
    • Meriterande, tidigare erfarenhet av företagsförsäljning och/eller har erfarenhet av ett serviceyrke så som t.ex. butiksmedarbetare, restaurang eller inom vården.

    Vi strävar efter en sammansvetsad, könsbalanserad grupp med jämställdhet i fokus och ser därför positivt på både kvinnliga och manliga sökande, som trivs att arbeta i team. DeLarge premierar personligt ansvar och erbjuder stora utvecklingsmöjligheter inom ledarskap och försäljning, genom att ge chansen att vara med och påverka. Vi prioriterar bra villkor och arbetar efter målet att skapa Världens Bästa Arbetsplats.
    DeLarge är ett ungt konsultbolag som hjälper företag och organisationer att öka sin försäljning. Vi erbjuder en rolig och händelserik arbetsplats som investerar i Dig och Dina idéer.


    Låter detta intressant? Skicka din ansökan redan idag!l
    stjarna@delarge.se

    Kontakt:
    Elin Ohlsson, Office Manager
    +46 (0)70-2901646
    Venture Cup vinnare väljer säljkraft från DeLarge
    19 juni 2018

    Det jämtländska företaget Realbridge har valt att ingå samarbete med DeLarge, gällande nyförsäljning.
    Realbridge har utvecklat ett smartphonebaserat verktyg som genom en enkel scanning av QR-koder skickar säker information och möjliggör synlig registrering i realtid. Startup-företaget vann Venture Cup, Region Nord 2015 och spås en framgångsrik framtid.


    Verktyget underlättar och effektiviserar rapporteringen vilket i sin tur skapar ordning och säkerhet i kundernas administration.
    Kunderna finns främst inom branscher med tillgångar utspridda på många platser, exempelvis fastighetsbolag, bilhandlare, hotell, energibolag mfl.

    - De flesta företag arbetar fortfarande med någon form av manuella rutiner som administreras på ett traditionellt sätt med papper och penna, checklistor som därefter sätts in i pärmen…. och som kanske är rent av är tidskrävande.
    På ett kostnadseffektivt sätt kan vi digitalisera processen, som ett komplement mot andra affärssystem, berättar Andreas Dahm, Ansvarig Projektledare


    Realbridge skapar digitala flöden med en flexibel applikation till sin smartphone, som kan anpassas efter företagets egna checklistor, protokoll och servicerapporter.
    Som både motiverar och effektiviserar användarens arbete men framförallt ger en ökad kontroll och översikt.
    Realbridge är enkelt att införa, smidigt och säkert att använda och ett kostnadseffektivt verktyg att dra nytta av.
    Minska felkällor i rapporteringskedjan, frigör tid och bidra till en bättre miljö med en hållbar lösning.

    - Vi kommer till en början att konsultera en tekniskt säljare som både arbetar ute hos kund och bedriver effektiv försäljningsarbete från distans. Vår förhoppning är att arbeta långsiktigt med Realbridge och kunna konsultera fler roller på sikt. Det är mycket som händer på utvecklingssidan hos Realbridge, därav känns det extra spännande att inleda samarbetet nu, förklarar Sebastian Regnér VD, DeLarge



    Kontakt
    Andreas Dahm, Ansvarig Projektledare
    +46 (0)702061192
    andreas.dahm@delarge.se
    www.realbridge.se
    Månadens Stjärna | Maj 2018
    15 juni 2018
    Då sommaren svepte över vårt land med en hetta, som gav våra konsulter en iver att utmana rekorden.
    Maj månad blev en toppmånad på många sett.
    För femte gången under verksamhetsåret 2018 har företagets anställda utsett Månadens Stjärna.
    En tidigare belönad Stjärna, som nu skulle gå upp i ensam ledning.
    Vi arbetar att alltid vara bättre än gårdagen, en inställning att alltid höja blicken framåt och vilja bli bättre. Även fast vi vet att det kommer bättre och även sämre månader i vår prestation.
    Tricket är att se möjligheterna med en verksamhet inom försäljning.
    Ny månad innebär nya mål att sträva efter, som inte tar hänsyn till tidigare prestationer.
    Nya mål som ska utmanas och nås efter en kalibrering till noll. Vi börjar faktiskt varje varje månad, varje vecka och varje dag från noll. Där formtopp och energi följer med till dagen efter.
    Hos oss är detta ytterst viktigt, dels för vår ekonomi men kanske mer av vikt för vår identitet.

    För en utomstående kan det kanske tyckas hårt och en aning cyniskt, där vi ser det som otroliga möjligheter att påverka vår egen utveckling och skapa vår egen framgång.
    Ett ansvar som är helt underbart och utvecklande på samma gång.

    Månadens Stjärna behöver därför vara en ledare som tar det ansvaret och trivs med rollen och uppmärksamheten. Trots allt så skapar vi resultat som grupp, där varje prestation går ihop till en kollektiv insats.

    Kriterierna är dem samma som alltid.
    Utmärkelse utses genom en omröstning, där alla anställda och styrelse får lämna sin personliga röst.
    Man får naturligtvis inte rösta på sig själv och de kriterier som ska uppfyllas är; att man ska vara en förebild i arbetet. En bra Business Buddy med rätt inställning som visar vägen genom rätt aktivitet och resultat.


    Vi kan med positiva tillrop presentera Marko Grujicic som blir framröstad av kollegorna,till Månadens Stjärna - Maj månad. Marko som har kommit att bli det stora utropstecknet under våren med en helt fantastiskt utveckling. Som förtjänar all beröm.



    - Grattis Marko! Månadens Stjärna i Maj!

    - Tack, känns jättekul efter allt hårt arbete. Passar på och tacka mina härliga kollegor.

    Detta innebär att du får din andra notering i år och kliver därmed upp på en första plats, i antal noteringar. Hur kommer det sig?

    - Jag vet inte riktigt, vi har många duktiga på företaget. Jag försöker alltid göra mitt bästa.
    Mitt fokus ligger på att leverera det bästa till våra uppdragsgivare. Jag har haft en riktigt bra månad, känns jättekul.


    Hur kommer du fira detta?
    -Kan bli lite festligheter kanske men annars återhämtning för ett bra arbete innan semestern.

    Kollegornas Motivering:
    "Marko kombinerar rollen att vara en god business buddy och en högt presterande stjärna, med bravur.
    Hårt arbete ger resultat"

    Som vanligt tackar vi för visat intresse och ber att få återkomma och rapportera om nästa månads utmärkelse - Månadens Stjärna.

    Stjärntoppen:
    1.Marko Gruijcic, Februari & Maj
    2.Andreas Dahm, Januari
    2.Elin Ohlsson, Mars
    2.Jonna Wallin, April
    Nyhet: DeLarge välkomnar GDPR
    25 maj 2018
    25 Maj - Startskottet av GDPR.
    DeLarge har i samband med den nya dataskyddsförordningen GDPR, skapat nya rutiner och effektiva processer.
    Att samarbeta med oss på DeLarge ska vara ett klokt och tryggt val, även när det gäller säkerhet och hantering av information.

    Dataskyddsförordningen (GDPR) gäller i hela EU och har också till syfte att skapa en enhetlig och likvärdig nivå för skyddet av personuppgifter så att det fria flödet av uppgifter inom Europa inte hindras. Samma regler gäller inom hela EU, som träder i kraft i dag den 25 maj.

    Hos DeLarge blir Marko Grujicic ansvarig för personuppgifter och dess information.
    Marko kommer att hanterar interna och externa frågeställningar kring vår säkerhetsprocess och hantering av alla personuppgifter.

    - Vi välkomnar GDPR och ser detta som en stor möjlighet. De flesta företag har våndas över tanken med en ny dataskyddslag och överlag känns det som det man har hört har varit negativt.
    Vi på DeLarge tycker det är jättebra! och sanningen är, att det inte är någon stor skillnad mot hur vi har arbetat (PuL). Som sagt vi ser detta som en stor möjlighet att positionera oss ytterligare genom att vara skärpta och med på tåget. Befintliga och nya uppdragsgivare ska kunna välja oss för att det är tryggt och säkert. Vi är väldigt öppna med vår process, som är enkel och tydlig.
    berättar Marko Grujicic

    Har DeLarge våndas och arbetat hårt för GDPRs aktivering?
    - Nej, det tycker jag inte. Vi har fått bra stöd av våra juridiska partners samt våra leverantörer av IT och Mjukvara. Det har blivit en del diskussioner och en hel del utbildning. Men i stort sett så har vi arbetat med ett sunt tänk och arbetat effektivt.
    Så mycket förändras inte i vår verksamhet, viktigast är att vi har identifierat rätt processer och därtill fått effekten att vi kan arbeta ännu närmre våra uppdragsgivare. Bara positivt!
    avslutar Marko

    Alla samarbeten kommer att innehålla biträdesavtal, som speglar all hantering av personuppgifter mellan uppdragsgivare och DeLarge. Tillsammans med våra leverantörer har vi skapat en säker IT-miljö att arbeta i, som omfattar enkla funktioner för att respektera individen och dess önskan, men även att följa lagen fullt ut.
    Detta med en tydlig bevisbörda och kvittens för alla parter.
    Avslutningsvis har DeLarge även definierat en process kring radering av intern och extern data som ska anses som inaktuell för uppdraget eller utveckling av företaget. Detta sker årligen i slutet av kalenderåret och enligt legitima processer.

    Torsdagen den 17 maj hölls en internutbildning för samtliga anställda, där även ägare och styrelse medverkade.
    Samtliga som arbetar i DeLarge är utbildade och väl förberedda.
    Vi kan med detta välkomna GDPR och samtidigt hälsa alla framtida uppdragsgivare varmt välkomna, ni är i trygga händer.

    Kontakt:

    Ansvarig Personuppgifter & GDPR
    Marko Gruijcic, Ansvarig Projektledare
    +46 13-12 21 00
    marko.gruijcic@delarge.se

    Övergripande ansvarig
    Sebastian Regnér, CEO
    +46 13-12 21 00
    sebastian.regner@delarge.se
    Månadens Stjärna | April 2018
    30 april 2018
    April kom och gick snabbt över till sommarmånaden maj.
    Efter en lång och grå vinter har äntligen värmen kommit och det är ett välkommet inslag hos gänget på kontoret.
    April påbörjades med två intensiva veckor med nya toppresultat och avslutades med en något tuffare period. Där alla fick arbeta extra hårt för att säkerställa vår målsättning. En otroligt stark laginsats får sammanfatta April.
    Månadens Stjärna har gått runt likt en stafettpinne genom företagets talangfulla stab.
    Skulle den ihållande trenden hålla i sig och åter igen kröna en ny vinnare?
    April månad har präglas av tidseffektivisering och planering. För att lyckas upprätta hålla en god kvalité i leveransen och hinna med allt som ska ske på en intensiv månad.
    April, en månad som inkluderade röda dagar och väl förtjänt ledighet, dessa månader ställer då högre krav på oss som grupp att göra rätt saker vid rätt tidpunkt. Det är ett pågående flöde som aldrig saknar utvecklingspotential och som förtjänar stort fokus i ambition att alltid bli bättre. Kompetens och vidareutveckling är en nyckel för vårt företag, men utan energi och glädje tar det mesta stopp.
    Energi har varit den viktigaste biståndsdelen i vårt gemensamma arbete under April.
    Att ge energi och visa vägen för våra uppdragsgivare, kollegor och kunder är egenskaper som är otroligt viktiga, det är vi alla överens om. Det är även en stor del i motivering kring framröstningen av Månadens Stjärna April.

    Kriterierna är dem samma som alltid.
    Utmärkelse utses genom en omröstning, där alla anställda och styrelse får lämna sin personliga röst.
    Man får naturligtvis inte rösta på sig själv och de kriterier som ska uppfyllas är; att man ska vara en förebild i arbetet. En bra Business Buddy med rätt inställning som visar vägen genom rätt aktivitet och resultat.


    Vårt energiknippe Jonna Wallin fick mottaga kollegornas röster och klev in i kampen om att bli Årets Stjärna, genom utmärkelsen.
    Jonna beskrivs av kollegorna som en hårt kämpande tävlingsmänniska och kontorets egna PT (Personal Trainer)
    Lägg därtill att hon är vår yngsta Stjärna som gång, på gång visar framgångsrika resultat.
    Beslutsamhet och Energi är Jonnas starkaste verktyg, som tillsammans med en härlig personlighet blir en kraftfull kombination inom försäljning.

    Kollegornas Motivering:
    "Jonna har visat stort engagemang och beslutsamhet under månaden. Hon ger alltid sitt bästa och tillför positiv energi."



    Stort Grattis Jonna till Månadens Stjärna April!
    Vilken återkomst efter ha varit tjänstledig och varit ute på långresa. Hur är det att vara tillbaka på jobbet?
    - Tack så mycket. Kul att vara tillbaka! Skönt med rutiner, ordning och reda.
    Resan gav mig mycket motivation och inspiration till att komma tillbaka och göra ett bra jobb.


    Varför är energi i ditt arbete så viktigt?
    - Min framgång är ett resultat av att få utlopp för min energi och den säkerställer att jag kan ge järnet varje dag.

    Vilka är dina bästa tips för att nå framgång med försäljning?
    - Använd din personlighet, våga ta ansvar och se till att ta hand om dig själv. Genom att investera i dig själv, exempelvis genom att träna och ha bra rutiner.

    Hur kommer du fira utmärkelsen?
    - Jag ska dricka skumpa och ge tillbaka energi till gruppen och företaget.

    Vad ser fram du mest emot just nu?
    - Sommaren och värmen som ÄNTLIGEN har kommit.

    Som vanligt tackar vi för visat intresse och ber att få återkomma med nya spännande nyheter kring vår verksamhet och självklart rapportera om nästa månads utmärkelse - Månadens Stjärna.

    Stjärntoppen:
    Andreas Dahm, Januari
    Marko Gruijcic, Februari
    Elin Ohlsson, Mars
    Jonna Wallin, April

    Utvecklad av Webdom
    /